Szybkie porady, aby zachować zdrowie proste i zachować wagę off

Wszyscy wiemy, że powinniśmy jeść trochę zdrowiej, zwłaszcza jeśli oglądamy nasz ciężar, lecz jako chirurg odchudzania i konsultant I włosia, kiedy ludzie bez zająknienia mówią – „Cóż, oczywiście, że to tylko kwestia jedzenia trochę bardziej zdrowo i przesuwając się trochę bardziej „. Zapominają ogromne czynników przyczyniających siły woli, wymagania czasowe codziennego życia i wiodące marki wypychanie mylące komunikaty zdrowotne. I właśnie dlatego przygotowaliśmy krótki przewodnik dla niektórych pokarmów i narzędzi, które mogą po prostu oferują pomocną dłoń, jeśli chodzi o zwalczanie zdrowia i masy ciała w prosty i rozsądny sposób.

Według ostatnich badań, spożywanie awokado dziennie (jako część diety o umiarkowanej zawartości tłuszczu 34% kalorii pochodzących z tłuszczów) może rzeczywiście przyczynić się do zmniejszenia poziomu cholesterolu. Chociaż wiemy, że awokado jest bogate w tłuszcze, większość ich zawartości tłuszczu jest „jednonienasyconych lub” dobre „tłuszcze, które stwierdzono, aby pomóc obniżyć poziom cholesterolu, zmniejsza ryzyko udaru i zawału serca i poprawy zdrowia serca w ogóle.

Reumatoidalne zapalenie stawów jest chorobą, która powoduje obrzęk, zapalenie i sztywności w stawach, i jest najbardziej powszechne u osób powyżej 50 lat. Ale dobrą wiadomością jest to, że możemy zmniejszyć ryzyko zachorowania na reumatoidalne zapalenie stawów, jedząc tylko jedną porcję tłustych ryb co tydzień, według badań z Annals chorób reumatoidalnych.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *